2006-09-18

Slovensko

.FILMUJETE?

"Filmujete ?"
"Dobry den teta, ano filmujem."
"Krasne, vsak?"
"Hm, ano, krasne"

oslovila ma na poli za dedinou Hybe, na Liptove...



.PRIZNAJ SI TO!

"Priznaj si to!"
"Ale co?"
"To, ze si donho"
"Nie som"
"Si, aspon trosicku."
"Nie som, ono sa to moze zdat ze som, ale nie som!"

rozhovor dvoch okoloiducich .. cakal som na kluce od bytu...



.KITE-FLY

"Ked chce letiet tak mu daj priestor. Ked zacne blbnut tak ho pritiahni ... tahaj! .. ok tak znova."




.WATERFALL

"Budes mokry."
"Uhm.."




.MT

Prve co ma prekvapilo bol cisty vzduch. Hodinu som len stal a dychal. Vecer som vsade citil lahku vonu marihuany ... aj pokosena trava tam vonala inak.




.EPILOG

"Sit down!" asked him voice.
There were no chairs in the room. Cause of bright light, he wasn`t able to esstimate room`s size.
"Where?" he asked.
"Wherever you want."
"Is this some kind of game?"